Een compliment maakt blij, kritiek houdt ons scherp!
Wilt u een verzorgende, verpleegkundige, kok of andere medewerker laten weten dat u tevreden bent? Wij waarderen uw tip of compliment! Dat kan natuurlijk rechtstreeks of door uw waardering kenbaar te maken op www.zorgkaartnederland.nl.
Soms gaan dingen anders dan u verwacht of dan met u is afgesproken. Wij doen ons uiterste best om ons werk goed te doen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze zorg of ondersteuning. Als dat zo is, dan willen we dat graag weten. Want alleen dan kunnen we onze zorg verder verbeteren!
Wat kunt u doen als u niet tevreden bent of ergens zorgen over heeft? We hebben de mogelijkheden voor u op een rij gezet :
Stap 1: Bij de betrokken medewerker of zijn/haar leidinggevende
Als u een klacht heeft of zich zorgen maakt over de dagelijkse gang van zaken dan kunt u dit bespreken met de betrokken verzorgende, (kwaliteits)verpleegkundige, begeleider, persoonlijk begeleider of de cluster-/gebiedsmanager. Vaak is hier al een oplossing te vinden. Lees meer in onze klachtenfolder.
Stap 2: Klachtenfunctionaris WLG* of Onafhankelijke vertrouwenspersoon cliënten Wet Zorg en Dwang
* Ook als u (nog) geen klacht wilt indienen, maar uw zorg wilt bespreken of een signaal wilt afgeven, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris.
Stap 3: Klachtencommissie
Stap 4: Geschillencommissie
Klachtenregeling
Hier vindt u de volledige klachtenregeling van WilgaerdenLeekerweideGroep.
Wil je meer weten of heb je een vraag? Neem dan contact met ons op.